본문 바로가기
카테고리 없음

축복의 긍정적 에너지(후편)

by ✨💖 지혜의포털 💖✨ 2024. 2. 16.
728x90

축복의 긍정적 에너지(후편)


축복하는 방법
축복은 우리가 창조하는 순수하고 강력한 생각과 말입니다.  우리는 우리 자신에게 축복을 줄 수 있습니다. 우리가 바꾸고 싶은 산스카를 위해, 우리 몸의 건강을 위해, 우리의 관계와 일을 위해.  축복이란 현재는 현실이 아닐지라도 현실이 어떻게 되기를 원하는지에 대한 생각이나 말을 창조하는 것을 의미합니다.  그것은 에너지를 발산하는 긍정이며, 그 진동이 현실을 만들어낸다.

1. 분노의 산스카를 바꾸려면, 축복하세요. 나는 평화로운 영혼입니다.  나는 모든 사람을 있는 그대로 받아들인다.  나는 내 의견을 표현하지만 품위있게 표현합니다.  나는 사랑과 규율을 바탕으로 일을 완수합니다.  평화와 인내는 나의 본성입니다.
2. 늦었다는 산스카를 바꾸기 위해 축복합니다 – 나는 강력한 영혼입니다.  나는 내가 선택한 모든 것이 될 수 있습니다.  나는 시간 엄수라는 산스카라를 가지고 있으며 항상 시간보다 먼저 도착합니다.
3. 건강을 위해, 축복합니다 – 나는 순수한 영혼입니다.  내 몸의 모든 세포는 사랑과 행복으로 가득 차 있습니다.  나는 과거의 상처를 모두 풀어주었습니다.  내 몸과 마음은 완벽하고 건강합니다.
4. 관계를 치유하기 위해 축복합니다 – 나는 사랑스러운 영혼입니다.  나는 모든 관계를 창조합니다.  특정 사람과의 관계는 완벽한 관계입니다.  과거의 부정적인 감정은 모두 끝났습니다.  이제 우리는 서로에 대한 사랑과 수용만을 교환합니다.

마찬가지로 우리는 일이나 인생의 다른 상황에서 축복을 만들 수 있습니다.  매일 아침 축복을 만들고 적어도 5번 시각화하십시오.  잠들기 전에 이것이 마지막 생각이 되어야 합니다.  매 시간마다 잠시 멈춰서 축복을 만들어 보세요.  실제로 눈에 보이더라도 축복과 반대되는 생각을 하지 않도록 주의하세요.

(내일 계속됩니다…)

#그래요




The Positive Energy Of Blessings (Part 2)

The Way To Give Blessings
Blessings are pure and powerful thoughts and words we create. We can give blessings to our self – for any sanskar we want to change, for the health of our body, for our relationships and work. Blessing means creating a thought or words of what we want the reality to be, even though it is not reality at present. It is an affirmation which radiates energy, the vibration of which creates the reality.

1. To change a sanskar of anger, Blessing – I am a peaceful soul. I accept everyone as they are. I express my opinion, but with dignity. I get work done with love and discipline. Peace and patience is my nature.
2. To change a sanskar of being late, Blessing – I am a powerful soul. I can be everything I choose to be. I have a sanskar of punctuality and I always reach before time.
3. For good health, Blessing – I am a pure soul. Every cell of my body is filled with love and happiness. I have released all past hurt. My body and mind is perfect and healthy.
4. To heal a relationship, Blessing – I am a loveful soul. I create all my relationships. My relationship with a particular person is a perfect relationship. All past negative emotions are over. We now exchange only love and acceptance for each other.

Similarly we can create blessings for our work or any other situation in life. Every morning create the blessing and visualize it at least 5 times. Before going to sleep these should be the last thoughts. After every hour, pause for a minute and create the blessing. Take care not to create thoughts which are opposite of the blessings, even if you can see them in reality.

(To be continued tomorrow …)

#IAM