본문 바로가기
카테고리 없음

고요함을 터치하세요

by ✨💖 지혜의포털 💖✨ 2023. 11. 10.
728x90

미덕의 행위는 깊은 내면, 영감이 흐르는 내면의 침묵의 성소에서 나옵니다.  모든 행동은 생각에 씨앗을 갖고 있으며 모든 생각은 생각하는 사람, 즉 영혼의 창조물입니다.

생각도 내가 아니다  그것을 선택하고 잊어버리기로 마음 먹는자!  마음도 내가 아니다  그것을 진정시키고 또는 바꾸어먹고 그것을 바라보는자! 그가 나의 의식이고 양심이며 상위자아 이다. 자아는 에고이고 육신의 지배를 받는다. 양심을 지키고 직관과 첫생각 놓치지마라.(현중)


나는 내가 만들고 싶은 생각을 선택하고, 내 생각과 마찬가지로 내 행동과 인생 경험도 선택합니다.

내면으로 들어가서 나는 내 존재의 핵심에 있는 고요함과 순수한 사랑을 만지며, 내가 만드는 모든 생각은 나 자신에게 유익하고 인류에게도 유익합니다.


Touch The Stillness

Acts of virtue emerge from deep within, from an inner sanctuary of silence from which inspiration flows. Every action has its seed in a thought and every thought is a creation of the thinker, the soul.

I choose what thoughts I want to create and as is my thinking so are my actions and also my experience in life.

Going within, I touch the stillness and pure love that lie at the core of my being and every thought that I create is of benefit to myself and of benefit to humanity.