본문 바로가기
카테고리 없음

Maha Shivratri에 대한 신의 메시지(3부)

by ✨💖 지혜의포털 💖✨ 2024. 3. 9.
728x90

Maha Shivratri에 대한 신의 메시지(3부)


  당신은 내가 당신의 운명을 결정한다고 생각했고, 당신은 문제가 있을 때마다 나를 비난하고 해결해달라고 기도했습니다.  사랑하는 자녀들아, 나는 너희의 영적인 아버지이다. 내가 너희에게 질병, 가난, 학대, 갈등, 자연재해를 줄 수 있는가?  당신 세상의 모든 것은 카르마의 법칙에 따라 작동합니다. 당신은 당신이 한 일에 대해서만 보상을 받을 뿐입니다.  당신은 당신의 운명의 창조자입니다.  나는 당신에게 멋진 운명을 창조할 수 있는 지혜와 힘을 줄 수 있습니다.  하지만 그러기 위해서는 나와 연결하고 내가 공유하는 지혜를 연구해야 합니다.

사랑스러운 아이들아, 나를 찾는 너희들의 수색은 이제 끝났다.  내가 당신의 세계에 없었기 때문에 지난 몇 년 동안 당신은 나를 찾을 수 없었습니다.  나는 우리의 영적인 집, 영혼의 세계에 있었습니다.  그러나 이제 나는 당신에게 약속한 대로 당신의 세계로 내려왔습니다.  나는 당신을 정화하러 왔습니다.  나는 당신이 누구인지, 내가 누구인지를 당신에게 상기시키기 위해 당신의 세계에 왔습니다.

나의 사랑스러운 자녀들아, 나도 너희처럼 영적인 빛의 한 점일 뿐이다.  나는 순수함의 바다, 사랑의 바다, 지혜의 바다이다.  너희는 나를 여러 가지 이름으로 불렀다.  나는 당신의 최고의 아버지, 교사, 전문가입니다.  너희 자녀들은 몸을 취하여 탄생과 환생의 순환으로 들어오지만, 나는 몸을 취하지 않는다.  나는 영혼의 세계, 고요함과 순수함의 땅에 살고 있습니다. 그곳은 여러분 모두가 이 세상에 온 고향이기도 합니다.  나는 너에게 지혜와 사랑과 힘을 주기 위해 너의 물질세계에 왔다.  -

(내일 계속됩니다…)




𝔸 𝕄𝕖𝕤𝕤𝕒𝕘𝕖 𝔽𝕣𝕠𝕞 𝔾𝕠𝕕 𝕆𝕟 𝕄𝕒𝕙𝕒 𝕊𝕙𝕚𝕧𝕣𝕒𝕥𝕣𝕚 (ℙ𝕒𝕣𝕥 𝟛)

- You thought I decide your destiny, whenever you had a problem you blamed me for it and prayed to me to resolve it. Sweet children, I am your spiritual Father, can I ever give you illness, poverty, abuse, conflict and natural calamities? Everything in your world works according to the Law of Karma, you are only getting a return for what you have done. You are the creators of your destiny. I can give you the wisdom and power to create a wonderful destiny. But for that you need to connect to me and study the wisdom I share.

Sweet Children, your search for me now ends. All these years you could not find me because I was not in your world. I was in our spiritual home, the soul world. But now, as promised to you, I have descended into your world. I have come to purify you. I have come into your world to remind you of who you are and who I am.

My lovely children, like you, I am also just a point of spiritual light. I am the Ocean of Purity, the Ocean of Love and the Ocean of Wisdom. You have called out to me by many names. I am your Supreme Father, Teacher and Guru. You children take a body and come into the cycle of birth and rebirth, I do not take a body. I live in the soul world, land of silence and purity, which is also the home from where you all came to this world. I have come into your material world to give you wisdom, love and power. -

(To be continued tomorrow …)