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누군가가 당신을 비난할 때 기밀을 유지하십시오

by ✨💖 지혜의포털 💖✨ 2024. 5. 10.
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누군가가 당신을 비난할 때 기밀을 유지하십시오

사람들이 우리를 믿고 비밀 정보나 사적인 정보를 우리에게 공개할 때 우리가 기밀을 유지할 것이라고 신뢰합니다.  마지막으로 가족이나 친구가 당신과 비밀을 공유했고, 당신이 그 비밀을 적어도 한 명 이상의 다른 사람에게 공개했던 때를 기억하십니까?  이러한 습관은 우리의 신뢰성과 관계를 위험에 빠뜨립니다.

1. 기밀 유지는 귀하의 성격, 즉 귀하가 얼마나 신뢰할 수 있고 신뢰할 수 있는지를 반영합니다.  그들은 개인 정보를 공유하기 위해 자신들이 아는 수백 명의 사람들 중에서 당신을 선택했습니다.  그들은 당신을 신뢰합니다.  그들은 당신만 알기를 원하거나 당신의 의견이 필요합니다.

2. 누군가가 자신의 삶이나 다른 사람의 민감한 문제에 대해 논의할 때 프라이버시를 존중하십시오.  가족 중 누군가가 자신의 건강 문제를 공개할 수도 있고, 상사가 사업 거래에 대해 논의할 수도 있습니다.  그들을 안심시키고 어떤 상황에서도 누구에게도 공개하지 않겠다고 약속하십시오.

3. 문제를 공개하고 싶은 유혹을 느낄 수도 있고, 다른 사람들이 공개를 요구할 수도 있습니다.  굴복한다면, 당신에게 비밀을 털어놓은 사람의 평판이 손상될 뿐만 아니라 당신 자신의 신뢰도 잃게 됩니다.

4. 기밀 유지는 개인적이든 직업적이든 좋은 관계에서 절대적인 요구 사항입니다.  참을성 있게 듣고, 완전히 이해하고, 판단하지 마십시오.  모든 사람과 항상 윤리적 기준을 유지하십시오.




𝕄𝕒𝕚𝕟𝕥𝕒𝕚𝕟 ℂ𝕠𝕟𝕗𝕚𝕕𝕖𝕟𝕥𝕚𝕒𝕝𝕚𝕥𝕪 𝕎𝕙𝕖𝕟 𝕊𝕠𝕞𝕖𝕠𝕟𝕖 ℂ𝕠𝕟𝕗𝕚𝕕𝕖𝕤 𝕀𝕟 𝕐𝕠𝕦

When people confide in us and reveal secretive or private information to us, they trust us to maintain confidentiality. Do you recall the last time when your family member or friend shared a secret with you, and you revealed it to at least one other person? This habit puts our credibility and our relationships at risk.

1. Maintaining confidentiality reflects your personality – of how trustworthy, credible and reliable you are. They have chosen you among hundreds of people they know, to share the private information. They trust you; they want only you to know, or they need your opinion.  

2. When someone discusses a sensitive matter from their life or someone else’s, respect privacy. A family member may reveal about his health issue or your boss may discuss a business deal. Assure them and promise yourself not to reveal it to anyone under any circumstance.

3. It may be tempting to reveal the matter, other people may even insist that you open up. If you give in, you not only damage the reputation of the one who confided in you, but you lose your own credibility also.  

4. Maintaining confidentiality is an absolute requirement in any good relationship, personal or professional. Listen patiently, understand completely and be non-judgmental. Keep your ethical standards every time with everyone.