본문 바로가기
카테고리 없음

내면의 힘을 위한 6가지 긍정적 확언

by ✨💖 지혜의포털 💖✨ 2024. 10. 16.
728x90

내면의 힘을 위한 6가지 긍정적 확언

1. 나는 매우 귀중한 영혼입니다... 내 모든 생각, 말, 행동은 순수하고 긍정적이며 강력합니다.

2. 나는 성공의 스타입니다... 내가 하는 모든 일은 중요하고 유익하며 항상 성공을 가져옵니다.

3. 나는 강력한 영혼입니다... 나는 지혜, 자질, 힘, 생각, 시간의 보물을 긍정적으로 사용하여 강력해집니다.

4. 나는 자존감이 강한 영혼입니다... 나는 긍정적인 영적 지혜를 읽으며 하루를 시작하고 하루 종일 긍정적인 사고방식을 유지합니다.

5. 나는 동기가 부여되고 두려움이 없습니다... 매 시간 1분 동안 휴식을 취하고 생각을 관찰하고 부정적인 방향에서 긍정적인 방향으로 바꿉니다.

6. 나는 단호한 영혼입니다... 나는 모든 단계에서 나 자신과 다른 사람들에게 영감을 주고 부정적인 상황이 나를 약화시키고 어떤 행동에 대한 헌신을 줄이지 않도록 합니다.

#IAM


6 Positive Affirmations For Inner Strength

1. I am a very valuable soul ... My every thought, word and action is pure, positive and powerful.

2. I am a star of success ... Everything I do is important and beneficial and it always brings success.

3. I am a powerful soul ... I use my treasures of wisdom, qualities, powers, thoughts, and time positively to become powerful.

4. I am a soul with strong self-esteem ... I start my day by reading positive spiritual wisdom and maintain a positive mindset every second of the day.

5. I am motivated and fearless ... Every hour for a minute, I take a break and observe my thoughts and change their direction from negative to positive.

6. I am a determined soul ... I inspire myself and others at every step and don't let negative situations weaken me and reduce my dedication towards any action.

#IAM