본문 바로가기
카테고리 없음

긍정적인 생각

by ✨💖 지혜의포털 💖✨ 2023. 11. 25.
728x90

긍정적인 생각

다음은 자신, 타인, 실제 상황 및 미래에 대해 할 수 있는 간단한 긍정적 확언(생각)의 몇 가지 예입니다. 이는 긍정적 사고자가 되는 데 도움이 될 것입니다.

나 자신: 나는 나 자신을 정말 좋아합니다.  나는 나의 약점을 받아들입니다.  나는 내 자신을 이해합니다.  나는 특별한 기술과 자질을 가지고 있습니다.  나는 나 자신을 소중히 여깁니다.  나는 나 자신을 믿습니다.  나는 사랑스럽다.

기타: 나는 다른 사람을 있는 그대로 받아들인다.  나는 다른 사람들에게서 최고를 찾습니다.  내가 만나는 모든 사람에게는 좋은 점이 있습니다.  나는 다른 사람들에게 감사합니다.

실제 상황: 나는 상황을 처리할 수 있습니다.  나는 필요한 모든 것을 가지고 있습니다.  나는 운이 좋다;  모든 것에는 밝은 면이 있습니다.  영원한 것은 없다.

미래: 나는 매일매일을 고대합니다.  모든 어려운 상황은 위장된 기회/도전입니다.  매일 새롭고 아름다운 것, 배울 것이 있습니다.

#I AM


Positive Thinking

Given below are some examples of simple positive affirmations (thoughts) that you can make about oneself, others, real life situations and the future, which will help you in becoming a positive thinker.

The self: I do like myself; I accept my weaknesses; I understand myself; I have special skills and qualities; I value myself; I believe in myself; I am lovable.

Others: I accept others as they are; I look for the best in others; there is something good in everyone I meet; I appreciate others.

A real life situation: I am capable of handling the situation; I have all I need; I am fortunate; there is a bright side to everything; nothing lasts forever.

The future: I look forward to each day; every difficult situation is an opportunity/challenge in disguise; each day brings something new and beautiful, something to learn.

#IAM
#깨달음, #하나님,  #부처님, #예수님, #공자, #노자, #아인쉬타인,  #신은죽었다, #니체,  #인공지능, #AI,  #영성, #명상, #공중부양, #UFO,  #최첨단기술, #지혜의 포덜
#깨달음, #하나님,  #부처님, #예수님, #공자, #노자, #아인쉬타인,  #신은죽었다, #니체,  #인공지능, #AI,  #영성, #명상, #공중부양, #UFO,  #최첨단기술, #지혜의 포덜