본문 바로가기
카테고리 없음

건강에 대한 5가지 긍정적인 확언

by ✨💖 지혜의포털 💖✨ 2023. 11. 27.
728x90

건강에 대한 5가지 긍정적인 확언


1. 나는 모든 자질과 능력으로 가득 찬 영혼이다. 나는 나의 자질과 힘으로 내 몸의 각 세포에 영양을 공급하여 내 마음과 몸을 건강하게 하고 긍정적인 에너지로 가득 차게 한다... 나의 완전한 긍정은 나의 면역 체계를 강하게 만든다.  그리고 내 인생은 오래 ...

2. 나는 이마 중앙에 위치한 강력하고 순수한 에너지이다... 나는 나의 순수함과 힘의 아름다운 하얀 광선을 나의 육체의 의상에 발산한다... 나의 육체 전체가 깨끗해진다... 나의 모든 신체 시스템  건강을 경험하세요 ...

3. 나는 내 아우라를 아름답고 빛나게 만드는 긍정적인 생각, 감정, 태도를 가진 영혼입니다... 내 아우라는 내 육체에 영향을 주어 내 몸을 아름다운 진동으로 채웁니다... 이러한 진동은 항상 내 몸을 보호합니다...

4. 나는 내가 먹는 모든 음식과 내 몸을 위해 복용하는 약에 평화와 안정의 진동을 발산합니다. ... 그들은 이러한 진동을 흡수하고 내 마음과 몸에 유익을 주어 건강하고 행복하며 강하게 만듭니다 ... 나는 항상 매력을 느낍니다.  적시에 올바른 방법으로 긍정적인 건강 지원을 제공합니다.

5. 나는 행복한 존재,
하느(나)님의 자녀 - 행복의 바다(The Ocean Of Bliss ... ),
내 정신적, 정서적 가벼움은 내 신체 기관에 영향을 주어 가볍고 편안하게 만듭니다.

나를 만나고 나를 보는 다른 사람들은 영감을 받아 가벼움을 가져옵니다.  그리고 그들의 삶의 건강 ...


𝟝 ℙ𝕠𝕤𝕚𝕥𝕚𝕧𝕖 𝔸𝕗𝕗𝕚𝕣𝕞𝕒𝕥𝕚𝕠𝕟𝕤 𝔽𝕠𝕣 𝔾𝕠𝕠𝕕 ℍ𝕖𝕒𝕝𝕥𝕙

1. I am a soul full of all qualities and powers ... I nourish each cell of my body with my qualities and powers, making my mind and body healthy and filled with positive energy ... My complete positivity makes my immune system strong and my life long ...

2. I am a powerful and pure energy situated at the centre of the forehead ... I radiate the beautiful white rays of my purity and power to my physical costume ... My entire physical body is cleansed ... All my body systems experience good health ...

3. I am a soul with positive thoughts, feelings and attitudes which make my aura beautiful and radiant ... My aura influences my physical body to fill my body with beautiful vibrations ... These vibrations protect my body always ...

4. I radiate my vibrations of peace and stability to everything I eat and the medicines which I take for my body ... They absorb these vibrations and benefit my mind and body to make them healthy, happy and strong ... I always attract positive health help at the right time and in the right way ...

5. I am a blissful being, the child of God - The Ocean Of Bliss ... My mental and emotional lightness influences my physical organs and makes them light and relaxed ... Others who meet me and see me get inspired to bring lightness and health in their lives ...

#IAM