본문 바로가기
카테고리 없음

당신이 하는 모든 일을 즐겨라

by ✨💖 지혜의포털 💖✨ 2023. 12. 9.
728x90

당신이 하는 모든 일을 즐겨라


우리의 대부분의 시간은 다른 사람들을 기쁘게 하고 행복하게 만드는 데 사용됩니다.  최선을 다한 노력에도 불구하고 사람들이 우리가 한 일에 대해 감사하지 않는 경우가 종종 있습니다.  누군가를 기쁘게 하려고 열심히 노력할 때 우리는 낙담하고 속상함을 느낍니다.

내가 하는 모든 일은 나 자신을 위한 것이다.  이 사실을 인식하게 되면 나는 결코 다른 사람을 기쁘게 하기 위한 어떤 일도 하지 않을 것입니다.  내가 쏟은 노력에 만족할 때, 나는 내가 한 일을 다른 사람이 인정해 주더라도 결코 의존하지 않을 것입니다.  내가 하는 모든 일을 즐길 때 나는 진정으로 행복해질 것이다.  내가 콘텐츠에 더 많이 만족할수록 다른 사람들도 내 노력을 더 높이 평가하기 시작할 것입니다.


Enjoy Everything You Do

Most of our time goes into pleasing others and making them happy. Often despite our best efforts we find that people do not appreciate what we have done. When we have tried hard to please someone we feel disheartened and upset.

Whatever I do is for myself. When I recognize this fact, I will never do anything just to please others. When I am content with the effort I put in, I will never be dependent on others' recognition of what I have done. When I enjoy everything I do, I will be truly happy. The more content I am, the more others will start appreciating my effort.