본문 바로가기
카테고리 없음

내가 주는 사랑을 제한한다면

by ✨💖 지혜의포털 💖✨ 2023. 12. 15.
728x90

내가 주는 사랑을 제한한다면


내가 베푸는 사랑을 한두 가지로 제한하면 결국에는 쇠퇴해 버릴 것입니다.

내 마음 속에 사랑을 창조하는 법을 배우고 내가 만나는 모든 사람에게 조용히 그 사랑을 전한다면 사랑은 내 삶의 모든 구석구석을 축복할 것입니다.




If I Limit The Love I Give

If I limit the love I give to just one or two, it will eventually go stale.

If I learn to create love inside my heart and silently give it to everyone I meet, love will grace every corner of my life.