본문 바로가기
카테고리 없음

성공을 위한 6가지 확언

by ✨💖 지혜의포털 💖✨ 2023. 11. 17.
728x90

동기를 부여받고... 강력해지세요


1. 나는 참 소중한 영혼이다... 나의 모든 생각, 말, 행동은 순수하고 긍정적이며 강력하다.

2. 나는 성공의 스타입니다. 내가 하는 모든 일은 중요하고 유익하며 항상 성공을 가져옵니다.

3. 나는 강력한 영혼입니다... 나는 강력해지기 위해 나의 보물인 지혜, 자질, 힘, 생각, 시간을 긍정적인 방법으로 사용합니다.

4. 나는 자존감이 강한 영혼입니다... 나는 긍정적인 영적 지혜를 읽으면서 하루를 시작하고 매 순간 긍정적인 사고방식을 유지합니다.

5. 나는 의욕이 넘치고 겁이 없다. 매시간 1분씩 휴식을 취하고 내 생각을 관찰하며 부정적인 생각에서 긍정적인 방향으로 방향을 바꾼다.

6. 나는 결단력 있는 영혼입니다. 나는 모든 단계에서 나 자신과 다른 사람들에게 영감을 주고 부정적인 상황이 나를 약화시키고 어떤 행동에 대한 나의 헌신을 감소시키지 않도록 합니다.

#나는~
#I AM~


𝔹𝕖 𝕄𝕠𝕥𝕚𝕧𝕒𝕥𝕖𝕕 ... 𝔹𝕖 ℙ𝕠𝕨𝕖𝕣𝕗𝕦𝕝

𝟲 𝗔𝗳𝗳𝗶𝗿𝗺𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀 𝗙𝗼𝗿 𝗦𝘂𝗰𝗰𝗲𝘀𝘀

1. I am a very valuable soul ... My every thought, word and action is pure, positive and powerful.

2. I am a star of success ... Everything I do is important and beneficial and it always brings success.

3. I am a powerful soul ... I use my treasures of wisdom, qualities, powers, thoughts and time in a positive way to become powerful.

4. I am a soul with strong self-esteem ... I start my day with reading positive spiritual wisdom and maintain the positive mindset every second of the day.

5. I am motivated and fearless ... Every hour for a minute, I take a break and observe my thoughts and change their direction from negative to positive.

6. I am a determined soul ... I inspire myself and others at every step and don't let negative situations weaken me and reduce my dedication towards any action.

#I AM~