본문 바로가기
카테고리 없음

다른 사람들과 연결

by ✨💖 지혜의포털 💖✨ 2023. 11. 30.
728x90

다른 사람들과 연결


우리는 일반적으로 우리에게 친절한 사람들에게 친절합니다.  그러나 누군가의 행동이 좋지 않을 때 우리는 그 사람에 대한 태도, 반응, 행동을 바꾸는 경향이 있습니다.  우리는 자신이 변하기 전에 상대방이 변하기를 기다립니다.  그러므로 우리는 다른 사람이나 우리 자신에게서는 변화를 찾지 못합니다.

다른 사람의 내면적 특성을 볼 때 나는 그들과 더 쉽게 연결됩니다.  나는 오늘 나의 성장을 위해 다른 사람의 행동에 의존하지 않을 것입니다.  나는 각 사람의 긍정적인 측면을 보고 그것을 내 안에 받아들이겠습니다.  이런 식으로 나는 상호작용할 때마다 더욱 부자가 될 것입니다.


Connecting With Others

We are normally kind to people who are kind to us. But when someone is not behaving well, we tend to change our attitude, response and behaviour toward that person. We wait for the other person to change before changing ourselves. So we do not find change in others nor in ourselves.

When I see others’ inner qualities I connect to them more easily. I will not be dependent on another person’s behaviour for my own growth today. I will see each person’s positive aspects and take them within myself. In this way I will become richer with each interaction.